matmaria.blogg.se

Denna blogg kommer handla om maten jag lagar på förskolan samt lite tankar och funderingar kring ämnet. Hoppas ni blir inspirerade!

Dagens bild!

Publicerad 2013-11-20 20:45:23 i Allmänt

I morse till frukost tröttnade min 11-åring svårt på att smörlocket alltid är på glänt i kylskåpet.
En kille med stor känsla för detaljer och smaker. Han tycker helt enkelt inte att smöret smakar gott när syret får komma åt i kylskåpet. Jag håller med honom helt och hållet. Min man är inte lika lättövertalad om att det är smakskillnad.
 
 
Mina coola kille!
 
May the food be with you!
 
Maria

Kommentarer

Postat av: Towe

Publicerad 2013-11-23 10:13:50

Hahaha, vilken smart kille :-)
Och jag står helt på er sida...locket ska vara på!
Och med dom dryga böter så kanske det blir ändring hos er nu, hihi.
Kram på er!

Svar: Max vaktar smörbyttan precis som Rex vaktar sin matskål.Max har inte fått in några pengar. Alla passar sig noga för att lämna smörkniven i. Så visst fungerar det. Stor kram Towe!
maria karpe svensson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela