matmaria.blogg.se

Denna blogg kommer handla om maten jag lagar på förskolan samt lite tankar och funderingar kring ämnet. Hoppas ni blir inspirerade!

Välkommen till min blogg!

Publicerad 2013-10-01 21:45:07 i Allmänt

Här kommer jag att fundera på mat i vardagen och på förskolan där jag arbetar.
Vad som gör att maten ibland fungerar och ibland inte.
Tankar kring välkryddad mat som skapar harmoni och glädje.
Min glädje att ta en bild på maten jag lagar samt få sprida lite matglädje och inspiration.
 
May the food be with you!!
Maria

Kommentarer

Postat av: Monica Sundell

Publicerad 2013-10-01 22:04:28

Det låter mycket trevligt, lycka till med bloggen

Svar: Tack Monica!Det är spännande och pirrigt.
Kram
maria karpe svensson

Postat av: Karin Axelsson

Publicerad 2013-10-02 07:18:11

lycka till!! ar alltid sa roligt att inspireras av dina fina bilder!

Svar: Tack Karin!Tack för de värmande orden
Kram
maria karpe svensson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela